Fredag den 13:e :(

Kom på det imorse när jag kolla på telefon att det faktiskt är fredag den 13:e... Hmm undra hur det kommer gå idag då. Än så länge har jag klarat mig från tokigheter men dan har ju precis börjat...
 
Imorse va jag tröttare än tröttast men hästarna är iaf ute och har fått mat. Ska klä på mig och fara till stallet och fixa marktjänsten så den är klar tills ikväll. Hade ingen lust att göra nåt imorse när jag va där.
 
Idag blir det ev en tur till krillehöla med mamma som ville till Maxi och sen förbi Jysk tror jag. Behöver åka ner till Djur & Natur och kolla på lite hästmat då gammelgubben börjat tunna ut väldigt. Ringer jag Svenska foder pratar dom ju bara om ditt foder... Jag åker ner och kollar va dom har att säga annars får jag ringa till veckan.
 
Z och jag var ute på en kvällstur igår och det var riktigt mysigt. Lite oense om formen är vi men han jobbar på bra. Ikväll ska skitungen få bli longerad om vädret håller i sig och jag kommer till stallet i tid. Han ska få inviga sina nya stigläder som jag köpte igår. Om jag har stigbyglarna hängandes kanske det kan bli lite mer fart på han ;)
 
Fint väder verkar det bli oxå men det såg riktigt dystert ut för nån timme sen när det bara vräkte ner regn :(
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0