Fix

Eftersom det är ett sånt jävla skitväder ute så håller jag mig inomhus och grejar med lite saker inför tävlingen på söndag. Våran klubb (Karlskoga Ryttarteam) ska anordna en lokal häst dressyr på söndag i Björneborg. Jag ska vara med som funktionär och det är en hel del fix innan tävlingen går av stapeln. Har ringt en massa samtal nu på fm och har några kvar innan jag är "klar". Imorgon drar även jag och Cissi ner till Björneborg för att harva banan och efter det ska vi kolla igenom priserna. Ska bli riktigt kul att se va vi får ihop för bra priser.
 
Hade ju varit roligt att va med själv på tävlingen men eftersom Z inte är igång till 100 än och jag har varken löst licens för han eller mig känns det som det kan kvitta. Jag har suttit lite för nån vecka sen och kollat tävlingar men jag har nu bestämt att vi inte kommer göra en enda start detta året. Han ska byggas upp igen långsamt och i sin takt. Jag vill inte stressa för att jag ska iväg och tävla. I vinter hoppas jag vi kan hålla igång nårgorlunda och även hitta en bra tränare att rida för. Vid årskiftet ska jag lösa licenser mm mm (om han är fräsch) och sen hoppas på att vi kommer iväg på nån tävling till våren.
 
 
 
// Märi<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0