Besök

Igår hade vi besök i stallet av en djurkommunikatör. Har haft henne en gång förut till Santoz mamma och det är även några andra jag känner som haft henne oxå i den vevan. Besöket gjorde mig både glad ,ledsen och besviken men samtidigt positiv för det jag fick höra.
 
Var dock inga "större" grejer som kom fram som det var med Molly. Kommer bli en till gång med lite andra djur om 2 veckor och jag ska ha med en då men vem det blir får vi se :)
 
 
Idag ska det köras kylskåp/frys med Katharina. Ett till henne och ett till mamma. Eftersom min transport är full med hö så får vi ta deras. Blir nog den imorgon med när jag ska hämta torv. Ida ska med ner till mossen på studiebesök :) Hon har aldrig varit där så pappa får väl köra henne ett varv ut på mossen, visa och berätta :) Synd att vädret är så tråkigt annars hade det ju varit full aktivitet därnere och lite mer att se. Men men det ska väl va sånt här skit väder hela min semester :(
 
 
// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Å vad spännnande, du får titta förbi nån kväll o berätta vad hästarna berättade för kommunikatören.

Skulle oxå vilja ta ut henne igen...

Svar: Absolut jag kanske kan komma i helgen ? :)
Märi Boman

2012-07-11 @ 09:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0