Arbete

Nu har jag varit och handlat hästmat (glömde hundmaten), Siri godis, människomat och hämtat ut priser. Dock tabba ja mig rejält då jag glömt hälften av det ja skulle ha så ja får ge mig tillbaka ner antingen idag eller imorgon och rätta till samt köpa mer :)
 
Nu har jag hängt ut ett fleece täcke på tork som jag tvättat och jag börja fundera på om ja ska försöka få liv i gräsklipparen. Har lite drygt 1 timme på mig innan jag måste åka mot stallet och jag hinner inte färdigt på den korta stunden. Iofs kan jag klippa lite idag och resten imorgon ? Mm så får det nog bli. Emellan där måste jag försöka äta nåt oxå :) Kanske dags att sätta fart då.
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0