2 års dag

Nu har jag precis kommit hem från stallet där jag fodrat och släppt ut mina grabbar. Dom går i en egen hage nu men det är bara fram tills tisdag em då Z fått skor. Vågar inte ha han i dom andra hagarna då skorna sitter riktigt löst och det är lite dyigt i dom. Så Ida´s får gå och mumsa gräs medans mina får hålla tillgodo med hö :)
 
Nu har jag uppdaterat mig på dom bloggarna jag följer så jag vet va alla pysslar med. Sjukt hungrig nu när jag kom hem men såg att brödets bäst före datum passerat så jag måste bege mig till affären och köpa nytt bröd. Det suger ju riktigt hårt när man är jätte hungrig och vill äta frukost NU.
 
Idag vräker regnet ner och jag hoppas det kan va uppehåll nån gång under dagen så jag hinner rida. Annars får jag helt enkelt ta på mig regnkläder och rida ändå :) Har inte planerat nåt under dagen bara att jag ska ringa Färjestad och kolla om jag kan komma på torsdag med mina stövlar. Anette ska tömköra Z antingen idag eller imorgon. Med tanke på vädret tror jag det kommer bli imorgon ;)
 
Idag är det även exakt 2 år sen jag var och hämtade mina små ponnisar Molly och El Santoz. Molly är ju såld nu till en tjej i Uppsala men Santoz finns kvar hos mig.
 
 
 
 
 
 
När man kollar på dom där bilderna så kan man inte tro att det är samma ponny. Han har ju växt så sjukt mycket :) Från att ha varit mindre än sin mamma till att va betydligt större än henne nu. Okey inte på bredden kanske men iaf på höjden ;)
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0