Sovmorgon ?

Va är sovmorgon för nånting ? Eftersom jag är ledig idag och inte hade några hästar heller på morgonen (kors i taket ;)) så va jag vaken lite längre igår bara för att. Tänkte att jag då kanske kunde sova lite längre imorse men icke. Kl 7 slog jag upp mina blå men tvingade mig själv att ligga kvar till halv 8 innan jag klev upp. Hade jag somnat om där och istället vaknat nån timme senare hade hela min dag varit förstörd och jag har klivit runt som en döing. Jag kan verkligen inte med det där med att sova länge. Förstår inte hur man gör :)

Nu är det dags för lite sen frukost och sen styra bilen mot stallet. Pållarna ska få in hö i hagen idag då det är helt tomt och jag ska mocka lite och fixa innan jag ska till nästa stall. Hem emellan bara för att koka kaffe då Katharina bakat kaka. Då står jag för kaffet :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0