Mycket nu

Hade verkligen inte ork till att uppdatera igår kväll när jag kom hem. Så sjukt trött så det blev en dusch, ett samtal med bästa Tess och sen sängen :)

Skrittat ut måndag och tisdag denna vecka tillsammans med Katharina och Knubben. Igår va även Cissi med och gick med Medina. Strålande fint väder med sol men det blev riktigt kallt om benen så sista biten gick jag för att få upp lite värme :)

Idag har underbara Anki varit nere och last tränat den lille brune. Går bättre och bättre så snart kanske det går att lasta kräket normalt ;)

Imorgon ska jag på jobbintervju och jag hoppas verkligen jag kommer vidare så jag kan få det jobbet. Betydligt bättre betalt och garanterat trevligare jobb än det man har nu... Håll alla tummar och tår för mig :)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen käka en bit sockerkaka som jag snodde med från stallet ;)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0