Ledigt och huvudvärk

Idag har jag en ledig dag och hittills har det inte blivit ett skit gjort. Eller ja har iofs pratat en väldans massa i telefon under morgonen och ringt och beställt lite småplock från Börjes. Morgon promenad med sessa och käkat frulle har iofs oxå hunnits med. Huvudvärken jag vaknade med imorse har inte försvunnit och jag känner mig så sjukt seg och trött. Dock behöver jag pallra mig mot stallet så det kanske är bäst att sätta fart. Väntar på samtal från veteinären oxå men det blir kanske imorgon istället eftersom hon inte hört av sig än... Jaja ingen panik än iaf :)

Nej bäst att sätta fart innan jag kommer på att soffan är en väldigt trevlig och mysig plats för nån som är allmänt seg ;)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0