Ledig dag ?

Hade tänkt mig en skritt tur ut idag på Z men så vaknade jag till detta väder. Alltså seriöst va faan blir det ?!?
Visst det går att rida iaf trots regn och halvstorm men det är inte så spec fränt enligt min mening. Hoppas det kan ge sig lite under dagen så man kan komma iväg ut.

Ska börja dagen med att käka lite frulle och sen börja städa. Jösses ser ut som jag inte städat på flera år :/ Försöka få lite ordning bland alla papper kan oxå va till en fördel då dom ligger i kuvert överallt. Dåligt av mig :(

Ska även ringa och boka tid till mina pållar för vacc och raspning av tänder. Måste ske innan feb iaf så jag får se om man kan boka så här "långt" i förväg. Ikväll ska jag iväg till Knutsbol och kolla på hoppträning då det är värsta kändisen ;) som kommer. haha.

Nej frulle på det här då det kurrar lite i magen.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0