I´m the WINNER !!

Tipspromenad idag i stallet och jag vann !!! moohahaha. Fy faan va jag är bra ;) Fanns mycket fina priser att välja mellan och jag valde laserbehandling. För en gångs skull ska jag unna mig själv nånting så hästarna får icke ta del av det priset :) Ska bli ruskigt spännande att se om man märker nån skillnad när man varit iväg. Hoppas på att få en tid så snart som möjligt.

Alla pållarna va med i skogen och vissa skötte sig mindre bra än andra. Jösses inte lätt att gå med en bråkig skitunge i skogen som inte vill gå där jag tänkt. Han har stått på bakbenen, rusat iväg som en kanonkula och trasslat in sig i massa smågranar. Men skam den som ger sig och på slutet va herrn lite trött och det va jag som fick "släpa" han ;) Efter promenaden vankades det korv, fika, julmust och kaffe. En super rolig dag och stort tack till Cissi som ordnade detta.

Nu har jag varit hemma en stund och funderar på om man ska orka sig ut nåt innan det är dags att hämta Cissi ikväll för lite insläpp av hästar. Mm tål att funderas på en stund :)


// Märi<3

Aaa just det. Om ni missa så vann jag tipspromenaden idag i stallet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0