Aj aj dumma rygg :(

Sådär då har jag gjort dagens goda gärning genom att tvätta två maskiner och dammsugit. Har även plockat bland mina papper och rensat bort allt som absolut inte behöver va kvar. Min pärm va ganska full men nu är allt borta och nya papper kan sättas in :) Pållarnas pärmar har oxå blivit fixade och deras papper insatta. Har ni oxå pärmar till era hästar ?

Fick gräsligt ont i ryggen efter att jag suttit med dessa papper och dammsugning är inte heller nån höjdare när man har ont. Jaja nu ser det något bättre ut iaf och det är dags att byta om för att åka mot stallet. Typiskt att det börjar bli kallare nu när det äntligen slutat regna men nånting kanske jag kan hitta på. Hoppas pojkarna är någorlunda torra för jag funderar på lite frisering kanske ? Santoz ser ut som ett litet troll och Zonic ska vi inte tala om :/ hujjedamig...

Nåja sen bär det av mot Knutsbol för att glysa på lite hoppning. Så sjukt kul med hoppning bara jag slipper va med själv ;) Iofs har jag funderat mer och mer på det där så vi får se vad som händer i framtiden. Kommer nog tillkomma lite nya sadlar inom kort :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0