Äntligen !!

Allt är klart och jag ska om ca 1 timme åka mot Strömsholm för att hämta hem min älskade häst. Jag är så sjukt gld över att få hem honom men samtidigt orolig för att det ska bli några komplikationer.

Dom här dagarna har varit dom jobbigaste hittills i mitt liv och jag har mått sjukt dåligt. Dock är jag så glad och tacksam för alla hälsningar jag fått från alla. Känns skönt att veta att det finns folk som bryr sig när man har en jobbig tid. Nu ska allt förhoppningsvis ordna upp sig och jag hoppas innerligt att det ska gå bra även när han kommer hem.

Dags att äta lite macka och invänta att Cissi ringer för hon är snäll och följer med och hämtar honom :)

Ska nog förvarna henne att jag kommer gråta som en liten unge när jag väl får se honom ;) Inte bara barn som anser att deras ponny är finast i världen <3



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkligen inte bara barn som känner så!

Skönt att få hem han och hoppas att allt går bra. Håller alla tummar och tassar och hovar vi har att han ska återhämta sig snabbt :)

2012-02-03 @ 13:31:55
URL: http://minajagochhastarna.wordpress.com
Postat av: Märi

Tack Hanna :) Det är verkligen underbart att ha honom hemma igen. Dock lite oroligt iaf om det ska hända nåt... Kolla in din blogg nu och jösses va snygg B har blivit :D Va häftigt tecknad han va oxå :) Hoppas allt går bra med dina djur iaf :) Kramar

2012-02-04 @ 10:21:00
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0