Tur att jag finns

Fick hem papper i fredags om att jag uppfyllt ett nytt arbetsvilkor så nu har jag pratat med både a-kassan och af på fm och jag måste åka ner till af för att påanmäla mig till a-kassan och även skicka in en ny lapp till a-kassan med anmälan om arbetslöshet. Gud jag förstår inte att det ska vara så krångligt med lappar hit och dit. Tyvär måste jag få mina första pengar nu från försäkringskassan vilket är i princip ingenting så det kommer bli en underbar jul... Jag hoppas af kan påanmäla mig från idag för då behöver jag bara få pengar en månad och kan sen gå på a-kassan där jag tror det blir några mer kronor.
 
Ska även ner med ett papper till min bror som han ska skriva på och sen ska jag åka till försäkringskassan och lämna in det åt honom. Tur alla har mig som kan göra saker åt dom. Hur ska dom klara sig annars ?
 
Dags kanske att hoppa in i duschen så jag kommer iväg om nu bilen startar. Blev väckt imorse av mamma för hennes bil startade inte och ingen av motorvärmarna har fungerat inatt. En propp som gått antagligen men jag fick hjälp av pappa med att dra igång hennes bil. Måste tänka på att starta hennes bil på helgen då det inte är första gången den strular.
 
Igår åkte prinsessan men hon komemr om två veckor igen. Lagom till jul så vi kan fira den ihop. Mys <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0