Tack Eurenco!

Igår när Nisse kom till stallet för att hjälpa mig in med en ny hösilage bal hade han även med ett paket från Eurenco. En juklapp :)
 
Jag hade absolut inte förväntat mig nån julklapp men jag blev oerhört glad och tyckte det var väldigt fint gjort. Min kommentar när jag fick den var; Men jag jobbar ju inte där nu. haha.
 
Tänk om alla företag var såna, va roligt det skulle vara. Snacka om att man känner sig uppskattad. Iaf gör jag det. Först fick vi en sommar present, en pajform och bok med massa gott, sen när vi fick veta att vi skulle få gå hem bjuder företaget alla anställda på mat som tack för den här tiden. Och nu har vi fått julklapp. Helt sjukt !! :)
 
Jag tror att Eurenco måste vara det bästa företaget och jag saknar er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0