Summering

Vet inte riktigt hur jag ska summera mitt år 2012. Har väl hänt en del bra saker men även en del dåliga. Som det kanske ska vara antar jag.
 
Året började i stort sett med att Z blev sparkad och resan gick mot Strömsholm en söndags eftermiddag i slutet av januari. Efter 5 dagar där fick jag äntligen hämta hem honom och det var ett jäkla pickel för att få dagarna att gå ihop. Så mycket folk som har hjälpt till och ställt upp för att han skulle få sin mat dom timmarna jag var och jobbade. Jag är er evigt tacksamma!
 
I mitten på februari flyttade jag hästarna till mitt "drömstall" i Utterbäck. Åh va länge jag trånat efter det där stället ;) Och dagen efter började jag mitt nya jobb på Eurenco i Björkborn. Livet kändes så himla bra trots att Z fortfarande var skadad.
 
Det tog ett x antal månader innan han var helt friskförklarad och jag stretade på nere i Björkborn. Träffade så mycket underbara människor och hade riktigt kul. Hade min första riktigta semester på sommaren !! Var även på våren en sväng till Ullared där det shoppades en del :)
 
Sommaren kom och gick, hösten anlände och jag och Z hade inte gjort en start. Nu i höstas fick jag även sluta mitt jobb på Eurenco och det var med tårar i ögonen jag lämnade stället och människorna.
 
I stora drag är det väl detta som hänt mig och mina djur detta året. Jag hoppas på att 2013 kan bjuda mig på lite mer roliga saker och att det kan få gå ett tag nu innan nästa bakslag för mig kommer. Det här med jobb är oxå nåt som vore trevligt att hitta. Men jag kämpar vidare med allt jag har och försöker blicka framåt. Nån gång vänder det väl för mig oxå förhoppningsvis.
 
Jag vill iaf önska er alla ett gott nyt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0