Städ

Tror hästarna uppskattade vädret lite mer imorse än igår för just för tillfället är det ju inte lika mycket storm. Men det kanske blir under dagen ? Det fortsätter att dala lite snö från himlen men så länge det håller sig till några enstaka flingor går det ju bra.
 
Igår var det hockey och grabbarna fixade hem 3 lätta poäng ;)
 
Idag blir det som rubriken lyder, städ. + skotta snö, söka jobb, städa i sadelkammaren, fixa stallet, kanske borsta nån häst och rensa bland Z´s täcken. Jag har inte super koll på vad han har i täckes väg och jag såg att Hööks har 100:- rabatt på alla sina utetäcken just nu. Eftersom jag ska med min moster till just Hööks imorgon kan det ju va bra att kolla om han behöver nåt täcke. Santoz är dock i stort behov av ett fleece täcke men jag har ju helt snöat in på Hippo´s fleece täcken så det får nog bli ett sånt till han. Han har haft sönder sitt fina fleece han har och eftersom varenda spänne är trasigt sitter det inte spec bra. Vet inte om dom har hans storlek hemma i rosendal för det brukar va lite dåligt med små storlekar. Jag får helt enkelt göra en inventering :)
 
Nu ska jag sätta fart så jag får nåt gjort idag. Först lite frukost och läsa bloggar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0