Snöpromenad

Imorse släppte jag ut hästarna och fixade stallet för att sen gå in och äta frukost och tippa trav med stallägarna. Som det är varje lördag morgon :) Jag tycker det är riktigt skojigt och det vore ännu roligare om vi nån gång kunde vinna på dom förbaskade hästarna. Men skam den som ger sig ;)
 
Nu är jag hemma efter x antal timmar så jag ska slappa en stund och sen skutta in i duschen. Kl 18 ikväll är vi bjudna till Per Arne och Agneta på mat. Det ska bli riktigt trevligt :)
 
Tog med mig Z på en promenad innan jag åkte från stallet oxå. Tror han uppskattade promenaden även om den blev lite kort. Skönt var det iaf när man kom fram på vägen och solen lös. Kändes varmt och det var så fint :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0