Måndag

Sovmorgon idag och det var riktigt skönt. Tyvär vaknade jag första gången redan vid strax efter 5 imorse men det var bara vända på sig och somna om :)
 
Nu har jag pratat med a-kassan och jag tycker det är märkligt att två personer säger olika, fast dom jobbar på samma ställe och har tillgång till samma info. Jag behöver iaf inte skicka in pappret "anmälan om arbetslöshet" igen och det tyckte jag inte jag skulle behöva göra heller. Bara hoppas tjejen jag pratade med nu har rätt...
 
Har även lagt ut på hemsidan att dom som vill ha licens pengar tillbaka för 2012 ska maila Cissi. Smidigt om det kan funka att skicka dom via tdb så man slipper krångla med kontanter. Vi har ju haft att dom fått dom tillbaka på årsmötet.
Nu är det inte långt kvar till julafton, barar två veckor, och snart är det nytt år. Ska bli spännande att se om vi alla kan hålla oss friska och krya. Kommer ju hända en del roligt under 2013 och jag är både spänd, förväntansfull men även sjukt nervös.
 
Jag ska här i veckan sätta mig och kolla igenom pappren jag fick av Anki häromdagen ang årsmötet. Det är ju jag som ska skriva ihop dagordningen och även verksamhetsberättelsen. Har aldrig gjort nåt sånt så det kommer nog bli spännande om jag får med nåt ;) Oftast när jag ska skriva så blir det antingen pyttelite eller världens utlägg. Haha. Finns lixom ingenting mitt emellan när det gäller mig. Jaja nåt kanske jag får ihop iaf så alla blir nöjda och glada.
 
Imorse när jag läste tidningen i samband med min frukost fick jag se startlistorna för Färjestad travet ikväll. Ett syskon (tror jag) till mammas häst ska springa ikväll så jag var tvungen att ringa och berätta. Så nu ska hon spela på den ikväll :) Själv springer ju bästa "Olle" och han är allt värd en tia iaf ;)
 
Nu ska jag klä på mig och sätta fart mot Coop för att hämta spel kuponger och sen fara mot stallet för Per Arne ska hjälpa mig fylla i dom så det blir rätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0