Julkort

Idag har min mamma "tvingat" mig att skicka julkort. Jag har aldrig skickat ett julkort i hela mitt liv men nån gång ska väl va den första. Det blev några utvalda stackars krakar som kommer få kort av mig :)
 
Har även återbetalat licensvgift till våra tävlingsryttare som mailat Cissi. Får väl se om fler kan komma på att dom vill ha tillbaka pengar. Smidigt var det iaf och det är ju skönt.
 
Idag har jag ställt in allt va hästar och ridning heter. Var där imorse och kastade ut dom i detta underbara väder, fixade stallet, åt frukost och tippade trav. Nu blir det inge mer stall förän till kvällen när dom vill ha sin natt macka och stoppas i säng. Igår när jag nattat dom gick jag in till husfolket för att se vilken tid vi skulle tippa på morgonen. Väl där kom jag på att jag glömt mina vantar i stallet. Tänkte först strunta i dom men kom på att dom ville med hem och ligga på elementet under natten. Smög iaf ut tillbaka när det var dags att åka hem och då har min lilla skitunge lagt sig :) Han är väl så söt. Det är jobbigt att va ute så länge på dagarna och är man bebis måste man lägga sig i tid på kvällen ;)
 
Idag har jag lovat min bror att va chaffis till och från Örebro. Ångrar rätt fint att jag åtog mig nåt sånt just denna dag :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0