Huslig ?

Idag har jag lovat att jag ska baka en kaka till mamma som hon ska bjuda på ikväll när hennes vänner kommer. Haha jösses hur ska detta sluta ? Jag frågade igår om hon hade mycket ingredienser hemma så jag kan göra om den ett par ggr om den inte skulle bli bra. Har aldrig bakat den kakan så vi får väl se hur det slutar... Jag har iaf tänkt sätta fart med den nu på en gång så har jag några timmar på mig :)
 
Har även fått hem pappas juklapp som jag ska slå in och gömma. Inte långt kvar till jul nu :)
 
Alla hästarna stod inne igår kväll när jag kom (skönt) så det gick fort att fodra. Dock hade vatten kopparna frusit i Knubben och J´s boxar så jag fick ge mig upp på loftet och leta fram två hinkar och ställa in till dom så dom hade vatten under natten. Jag ska sätta upp hållare till vatten hinkarna så dom finns där om det skulle frysa igen. Nu ska det iofs bli mildare men man vet aldrig när dom fryser. Jag tycker det varit lite i kallaste laget nu ett tag så för min del gör det inget om det blir lite mildare. Fortfarande minusgrader men inte så många...
 
Lille Santoz låg och sov igår kväll när jag kom igen. Har hänt flera kvällar nu. Trött liten pojk tydligen.
 
Hörde att det ska komma in snö i em igen. Personligen tycker jag det räcker det som kommit. Men jag kan ju inte göra ett skit åt det....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0