Hurra Hurra !!

Idag är det ingen vanlig dag för det är min födelsedag !! Hurra för mig :)
 
Har redan innan denna dag fått två paket av mamma och pappa. Nämligen mina gummistövlar med foder och ett par riktigt tjocka gore tex vantar. Välbehövliga grejer som jag kommer slita ut ganska snart :)
Idag fick jag även en pannlampa som lyser otroligt starkt fast den är liten och en ny steg räknare. Katharina och Ida hade lämnat present till mig i stallet igår och den har jag öppnat nu på morgon. Innehöll en polly påse ! och två choklad kakor !! Min bror och Linda har varit här och åkte alldeles nyss hem och från dom fick jag present kort på Djur och Natur. Farmor hade skickat pengar till mig som jag fick :) Snacka om hittills klockrena presenter. Kan knappt bärga mig till julafton för att se vad som dyker upp då :)
 
Nu ska jag bege mig upp och börja klä granen, sen inta lite lunch och vänta på Ronnie + barn som ska komma och fika. I em ska mina snälla pappa köra mig och världens snyggaste Z till ridhuset :) Premiär tur i ridhus på jag vet inte när...
 
Tack alla snälla som skrivit på fejjan och skickat mess till mig på min födelsedag! Det värmer <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0