Hööks

Igår fick jag knappt hälften gjort av det jag tänkt mig. Oeffektiv ? Tydligen...
 
Idag har jag haft sovmorgon och frukosten är intagen för en liten stund sen. Nu ska jag ner till djur och natur för att lämna lite new body grejer. Sen ev till Dammängen för att lämna även där och hämta med papper. Får se om det blir innan eller efter stallet. Ska vara hemma i tid idag så jag hinner duscha innan jag blir hämtad av min moster för vi ska till Hööks. Hon skulle kolla på vinter ridstövlar och jag ska klämma på allt jag vill ha ;)
 
Snöar lite idag med tydligen och är nästan -10. Hoppas det inte känns så kallt när jag väl kommer ut... Kul iaf med lite snö och att man förhoppningsvis detta år kan få en vit jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0