Frukost stund

Hemkommen från stallet där pållarna nu är ute. Själv ska jag äta frukost och börja kolla igenom alla papper jag fick från Anki. Det är ju jag som ska skriva dagordning och verksamhetsberättelse inför årsmötet och jag har inte super koll på vad som ska skrivas. Bra då med en liten mall :)
 
Efter att jag fått klart det är det bara priserna som ska gås igenom så är jag klar med mitt för tillfället. Kanske dyker upp nåt mer på styrelsemötet som jag ska göra. Det återstår att se.
 
Sen blir det stall och hjälpa Per Arne hem från Volvo då han ska lämna in bilen. I em kommer hovis oxå och fixar fina fötter på grabbarna. Z har såna fula hov sprickor som jag tänkte prata med han om. Se vad vi kan göra åt dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0