Flera timmar senare...

är jag äntligen hemma och har stoppat i mig lite att äta. Stallet imorse och sen åkte jag och prinsessan hem för att äta frulle. Katharina kom förbi och hjälpte mig att kolla över Alfonz efter hans bravader och sen bar det av mot Coop för att handla "Uppesittarpaket" och därefter mot stallet. Fixade iordning allt där som tog en evighet och sen till mammas stall för att gå en sväng med hennes kuse. Tillbaka till mitt stall och koppla kärran på bilen för att "testa" va halkigt det är på vägarna.
 
Jag har tänkt att åka till ridhuset men pappa tror inte att jag kommer upp för svartbacken med min bil och kärran. Det ska jag däremot prova ikväll. Slirar det med tom vagn kommer jag inte klara det med häst i. Så därför måste vägen provköras innan pålle får åka med. Nu har odm iofs skrapat vägen så den var mycket bättre än när jag åkte till stallet. Men som sagt utvärderingen kommer ikväll om jag kom upp eller inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0