En liten del fixat

Nu under kvällen har jag kollat igenom alla kartonger jag har hemma som tillhör KRT och har skrivit upp innehållet i datorn. Finns tydligen några mössor och kepsar kvar och jag hade även två dressyr schabrak i storl ponny. Ursöta !! Santoz skulle va så snygg i ett av dom ;) hihi.
 
Rosetterna och plaketterna har jag kollat igenom, skrivit in antalet i datorn och även printat ut papper och lagt i kartongerna så nu jävlar är det ordning och reda i dom :) Såg iaf att det behövs beställas vissa rosetter inför nästa års tävlingar. Plaketterna kommer vi nog klara oss med lääänge.
 
Nu har jag bara priserna kvar som ligger i en stor Ullareds trunk men det får vänta tills morgondagen för det är alldeles strax dags för mig att fara mot stallet och stoppa hästarna i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0