Dan före

Imorgon är det självaste julafton och jag är klar med allt mitt handlande så jag behöver inte ge mig ut nåt idag. Iofs har jag varit klar ett tag med dom flesta julklapparna. Köpte igår dom sista till mina minsta så nu är allt komplett. Har även fått hjälpa mamma att slå in en del paket då jag tycker det är riktigt skojigt :)
 
Igår körde min snälla pappa mig och Z till ridhuset.  Fega jag vågade inte köra själv men jag tror nog att ev på onsdag ska försöka komma iväg igen. Eller kanske redan tisdag... Han skötte sig iaf super bra och verka tycka det var riktigt kul att få va i ridhuset. Klev på ordentligt och försökte så gott han kunde utföra allt jag ville. Nu blev det kanske bara ca 20 minuters ridning men både han och jag var nöjda när vi åkte hem. Kände sån lycka när jag åkte därifrån så jag blev nästan lite tårögd ;) Han är för himla smidig att ha med sig min pålle. Är så glad över honom :)
 
Imorse var jag trött så ögonen stod i kors när jag körde mot stallet. Alla hästar kom iaf ut i rätt hage och jag fixade klart allt innan jag for hem. Har sen på fm varit uppe igen och tagit en promenad med Z. Ida och lillebror följde med. Har även inhandlat mig en Harry boy inför kvällens trav så nu jävlar ska jag spräcka pappas 6 rätt igår ;)
 
Vet inte om jag kommer hinna in nåt imorgon men jag önskar er alla en riktigt God Jul !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0