Dags för byte ?

Allt som oftast när jag blivit arbetslös har jag kommit på att jag ska byta antingen bil eller transport. Väldigt smart eller hur ? :) Nåja det har ju inte skett såna förändringar varje gång men tanken har iaf kommit upp både en och två gånger. Nu är den här igen. Tanken alltså...
 
Transport har jag velat byta i, hmm, 2 år kanske men det har inte blivit av. Nu har jag även kommit underfund med att den transporten jag vill ha, kan jag iaf inte ha pga mitt körkort. Så den tanken har jag lagt ner (för tillfället ;)) till min pappas stora glädje.
 
Nu däremot är det eventuellt dags för bilbyte med sorg i hjärta, själ och stora tårar som rullar nerför mina kinder. Jag älskar min Volvo och det är den finaste man kan ha men den passar inte mig och mitt behov. Jag skriver eventuellt eftersom den inte är såld än och inte finns ute på annons. Men den kommer inom snart att finnas för försäljning :(
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0