Är det krig ?!

Jag är så fruktansvärt glad att inte min lilla prinsessa är här just denna dag för jävlar vad dom skjuter på skjutfältet !! Hela huset skakar och man kan nästan tro man hamnat mitt i kriget. Ibland börjar jag faktiskt fundera på riktigt...
 
Idag är det rent ut sagt svinkallt ute och jag har inte stoppat näsan utanför dörren än. Dock är jag alldeles strax tvungen då Nisse kommer kl 14 och hjälper mig in med en höbal. Iofs är det bara -13 nu och det är alldeles tillräckligt för mig. Det var kallare imorse när jag klev upp.
 
Idag funderar jag på att kolla upp priserna men jag är för lat för att bära upp trunken och för frusen för att stå nere i källaren och rota. I-lands problem :) Städningen av sadelkammaren har jag tydligen förträngt oxå. Märkligt vad jag är duktig på vissa saker ;) Nåja har jag fått skiten gjort innan jul får jag va nöjd. Har det som mål iaf :)
 
Idag ska jag titta på Zonic i hagen. Det är det närmsta närkontakten vi ska ha denna dag. Efter stallet ska jag åka hem och duscha varmt för jag kommer va lagomt frusen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0