Veterinärbesök

Då har jag och min älskade prinsessa varit till veterinären för andra gången denna veckan. Dagens besök var inte lika roligt och jag har fällt några tårar sen vi kom hem. En ny tid är bokad till nästa fredag och då ska hon sövas och några tänder ska plockas bort. Lider verkligen med henne då hon måste ha mycket ont. Jag hoppas att det endast är dom 3 som man ser är skadade som dom plockar bort. Men för att kunna veta ordentligt ska hon även röntgas i munnen. Min älskade vackra prinsessa <3
 
Det känns tungt nu och jag skulle bara vilja krypa ner i sängen, dra täcket över huvudet och aldrig mer kliva upp.
 
Dessvärre blir det inget med det för jag ska skutta in i duschen och sen möta mamma på stan. Jösses nu åskar det så jag lär stänga ner här :/
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0