Uteritt

Ikväll blev det en skogstur för mig och Z. Bara i skritt men det kan vara skönt det med. En sväng där ville vi inte gå åt samma håll men efter lite övertalning så fick jag min vilja igenom :) Såg 3 rådjur efter vägen och en katt som var livsfarlig. Imorgon ska jag jobba vidare på banan med dressyr arbete. Om han känns med på noterna imorgon ska han som avslutning få trava cavaletti och kanske ta ett litet skutt ;) OM han är snäll vill säga...
 
Hade fått på mailen såg jag ang ponny laget som blev inställt. Tydligen har dom ställt in för häst oxå så det blir inget div 2 för nån i år. Skit trist verkligen men har man inga som kan rida så har man inte... Bara träna vidare och komma igen till nästa år då det förhoppningsvis kan bli fler lag anmälda :)
 
Hade även fått att horze.com har rea. Var inne och kollade men det var väl inget som föll mig i smaken direkt.
 
Nu ska jag byta om och fara mot jobbet. Inga hästar har jag imorgon bitti heller då Katharina skulle ta ut mina. Snällt !! :)
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0