Trött

Igår råkade jag ta en liten pn vid helt fel tid på dagen, dvs framåt em. Hade lite svårt att somna igår kväll och det blev inte så många timmars sömn inatt. Det får jag sota för nu då jag lätt skulle kunna lägga mig en sväng :)
 
Bestämde mig igår kväll att jag skulle besöka frisören idag och strax före 9 imorse var jag vid Självfallet på Carls Åby. Dock var jag inte ensam där så det slutade med 1½ timmes väntan innan jag fick bli klippt. Nu var det ju ingen större "frisyr" jag skulle ha så det gick ganska fort när dom väl började med mitt hår.
 
Efter klippningen var jag hem och slängde i mig lite mackor innan jag drog vidare till stallet där "Operation ridbana" skulle inledas. Jag hade budat min bror (som tur va) så han hjälpte till. Vi har kärrat grus från vissa platser på banan ut i hörnen och sen när vi tyckte det såg hyffsat ut kom pappa upp med bilen och sladdade banan. Jag fick även åka med på sladden lite grann för att vi skulle försöka dra med gruset från dom ställena där det var mycket till alla hörnen. Efter mycket pysslande tyckte vi att det såg bra ut så jag var in i hagen och hämtade J som snällt traskade med efter för att "testa". Det är en jätte stor skillnad från vi började men det är fortfarande lite mycket på sina ställen. Jag hoppas att det kan bli bättre när vi nu kan rida i stort sett över hela banan så det plattas till och även att pappa kan sladda ett par ggr i veckan. Utvärdering återstår :)
 
Allt är fixat och klart i stallet så jag ska slöa lite nu innan jag och Z ska ut på en tur i skogen och hästarna ska in och nattas ikväll.
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0