Tredje

Imorse när jag gick och la mig hade jag lite huvudvärk. Men jag var ganska trött och lite frusen så det hade väl säkert sina orsaker. Nu när jag vaknade har jag fortfarande ont i huvudet. Men jag har ju inte jobbat många pass än och efter att ha varit ledig i 4 veckor och inte känt "dofterna" från jobbet på lika länge så kanske det är lite si och så från början. Plus att jag va tvungen att vända dygnet helt och hållet och det har resulterat i för lite sömn + oregelbunden sömn. Jag mår nog bättre allt efter som :)
 
Igår kväll fick Z sig en genomkörare på ridbanan. Eftersom han varit dum i skogen dan innan valde jag att longera igår så han fick jobba ordentligt. Det pusta och frusta en hel del från honom och jag kunde inte annat än njuta av att han för en gångs skull fick jobba. Jag blir för snäll i min ridning och det blir inte lika jobbigt för han när jag sitter på. Det hade hunnit bli jätte mörkt när jag skulle longera (21.30) så jag fick tända lyset på banan. Jösses snacka om att vi går mot mörkare tider nu...
 
Idag ska jag ut på en tur till masten. Trav och galopp blir det. Imorgon förhoppningsvis dressyr på banan och lördag löshoppning för Z och Santoz.
 
Sista passet inatt innan helg. Gött dä :)
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0