Svullen fot

Igår kväll när jag skulle krypa ner och försöka sova trodde jag inte det skulle bli många timmars sömn. En sväng var jag inne på om päronen skulle få köra mig till akuten. Det hade värkt runt fotknölen i princip hela dagen men nu värkte det även upp mot vaden. Tur att jag hade sovmorgon imorse så det inte spelade så stor roll om det blev sömn eller inte.
På nåt vis lyckades jag somna och nu när jag vaknade på morgon känns det mycket bättre. Jag är fortfarande svullen men har inte värk hela tiden. Tycker att jag kan gå bättre på hela foten och det känns mer som det stränar i skinnet...? Jag vågar inte ta ut nån seger i förskott då det under hela dagen igår pendlade mellan värk och inte värk. Jag förstår dock inte hur hästarna ska få kvällshö för jag vill inte gå upp på skullen...
 
Nu ska jag försöka packa in mig i mina ridbyxor och åka mot stallet. Z måste ut i skogen idag efter hans vila (hovböld) och min dumma fot igår. Utmaningen blir att få på sig ridskorna då dom går upp över fotknölen :/
 
Strax efter lunch ska jag med min moster in till Hööks då hon ska köpa nya stövlar. Jag satt och kollade lite i katalogen igår så vi får se vad som följer med mig hem :) Direkt när vi kommer hem ska jag bänka mig med datorn då lagfinalen i hoppning går av stapeln. Efter att det är avslutat är det styrelsemöte (som jag hoppas går fort) och sen ska jag hem och försöka sova några timmar innan första jobb natten ska avklaras :)
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0