Nätshopping

Jag som skrev igår att jag inte hittade nåt på horze hemsida nu när dom har rea. Tji fick jag tydligen för jag har klickat hem 3 grejer nu på kvällen :) Ett par frambenskydd och ett par bakbenskydd (lång modell) och ett par ridbyxor. Billigt blev det och ingen frakt eftersom jag beställde för över 400:-
Hade funderingar på att ta ett par skydd till men ångra mig i sista stund. Hmm vet inte om jag gjorde ett smart val nu eller inte. Han ska iaf ha dom där skydden på sig i hagen för han kommer in var och varannan dag med sår på benen. Med våran tur är det väl snart inte bara småsår...
 
Vila för pålle idag så tar vi nya tag imorgon istället. Imorgon ska jag även ta bilen ner till Rosendal och anmäla mig till häst loppisen 1 september. Sen ska jag packa min väska och cykla mot stallet där ridning står på schemat. Ska även försöka måla färdigt staketet till ridbanan som jag och mamma började med. Packar med mig lite mackor mm så jag klarar mig till kvällen när jag ska cykla hemåt. Pappa kommer med torv till mig imorgon oxå som ska böras in och sen ska han sladda banan. Fullt upp imorgon :)
 
Strax dags att dra mot jobbet för sista natten innan helgen. Underbart :)
 
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0