Löshoppning

Igår blev Z och Santoz löshoppade och jag tror Santoz tyckte det var roligast. Hel galen och drog mot hindrena så jag for med som en vante :) Dessvärre var jag själv så det blev inga bilder tagna. Såg dom ju bakifrån när dom hoppa hela tiden och rump kort kanske inte är så spännande att se iaf :) Z hoppa iaf dryga metern och Santoz fick sluta på 70cm. Riktigt duktigt för den lilla parveln. Agneta satt på första parkett och kolla och hon tyckte han var riktigt duktig :) Måste försöka löshoppa han nån mer gång innan vädret sätter stopp för uteaktiviteter.
 
Fick höra nu när jag klev upp att pappa varit i stallet och mockat åt mig. Tack :) Själv har jag sovit hela dagen. Gjorde en liten omvänd grej denna söndagen. Jag brukar ha stallet fixat på morgon och sen åka hem att sova. Nu släppte jag ut dom imorse och åkte hem för att sova. Så jag ska alltså dit nu igen för att fixa hö och mat. Se hur jag klarar av jobb natten inatt med sömn åt "fel" håll :)
 
Till veckan ska det trimmas dressyr inför Anna träningen på lördag. Vi ska jobba lite på våra läxor vi fick så jag hoppas hon ser skillnad och tycker vi har gjort det bra.
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0