Hööks

Precis hemkommen från Hööks där det blev lite shopping :)
 
Hittade en fleece tröja som man trär över huvudet för halva priset, ett par sporremmar och det gråa "setet" med schabrak och huva ;) Det marinblå inhandlades när jag var i Karlstad för nån vecka sen och idag fick det grå följa med hem. Nu har jag bara det svarta och vita setet kvar sen är jag nöjd ;)
 
Hittade en ganska fin jacka som det oxå var rea på som jag provade. Riktigt skön och jag ångrar lite nu att jag inte handlade den... Men helt plötsligt blev jag snål (det var ju nåt till mig själv) så den hänger kvar där inne... :( Visst kosta den drygt 500:- på rean men va faan. Usch va sur jag blir på mig själv...
 
Nu ska jag peta nåt i magen och sen slå på datorn och ladda inför hopp finalen :)
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0