Herregud !

Tanken var att jag inte skulle sova lika länge idag som jag gjorde igår eftersom jag skulle ringa veterinären och försäkringsbolaget idag ang Siri´s operation på fredag. Men eftersom min älskade hund är så förbannat skotträdd så har jag inte fått en blund i ögat sen jag slutade imorse. Så jag har precis kommit hem från stallet där jag fixat klart allt och redan imorse när jag insåg att det inte var nån idé att ens försöka sova, ringde jag veterinären. Vilket var ett klokt val för när jag skulle prata om kostnaden fick jag veta att jag inte alls hade nån tid på fredag 14.30. Veterinären är inte ens på plats då...
Alltså seriöst vart är den där kliniken på väg egentligen ? Nu har jag bokat om så hennes operation blir om en månad istället. Hoppas veterinären är där den dan iaf...
 
Igår fick jag några nya vänner på fejjan och jag blir så upprörd av vad en del skriver. Nu handlar det inte bara om dom nya utan en del gamla med. Jag får verkligen bita mig i tungan och hålla ihop fingrarna för att inte bara häva ur mig en massa som kan tolkas på fel sätt. Iofs ska inte jag behöva försvara mig när andra inte har koll på sitt liv. Men att folk kan va så blåögda och ha så dålig uppfattning om sitt eget liv. Vara så veka och svaga och skylla ifrån sig på andra. Menar inte att jag är perfekt på nåt sätt. Långt därifrån... Men jag skriver inte såna grejer...
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0