Helg :)

Okey det blev det ju redan igår iofs men ändå :)
 
Red ett pass på banan igår och det gick inge vidare. Hade börjat skymma när jag började och det gillas inte av herrn tydligen. Han var spänd och ville inte alls lyssna. Skritten funkar bra men traven har vi problem med. Galoppen ska vi inte ens tala om...
Jag kommer jobba vidare denna vecka med en hel del dressyr på banan. Jag kollade på hans schema och på typ 10 dagar har vi varit på banan 1 gång. Kanske därför det inte går så bra ;)
 
Idag blir det iaf löshoppning för han och Santoz. Jag ska åka upp nu medans päronen med sällskap är iväg på cykel tur. Ska hem och göra iordning kladd kakor som mamma ska bjuda på ikväll så jag har fullt upp.
 
Försöka hinna med och se om det blir nån vinst på travet idag oxå. Tippat i vanlig ordning :)
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0