Dubbelsuck

Räkningar. Det ordet är en svordom...
Men jag har ingen annan att skylla än mig själv att dom dräller in i tid och otid varje månad. Tänk vad mycket pengar jag skulle kunna ha. Hmm...
 
Vakendag idag och jag sitter här i min ensamhet och funderar. Har betalat *svordomarna* och nu är det bara sånt som inte finns på papper kvar. Men det får jag ta ut sen när jag beger mig iväg till veterinären. Prinsessan ska ha sin morgon medicin oxå. Får jag inte glömma.
 
Nåväl tillbaka till mina funderingar. Jag trodde att jag skulle ha sån tur att träningarna för Anna skulle hållas på en vardag och att jag kunde få en ordinarie plats. Men ack så fel jag hade. Naturligtvis kommer det bli på söndagar och jag är reserv. Två fel av två möjliga. Så vad gör jag nu ? Åker nån annanstans där hon har träningar ? Eller rider för en annan tränare? Men vem ? Jag vet en som jag oxå skulle vilja träna för men jag blev snål när jag läste priserna. Blir trött på mig själv ibland med min snålhet. Jag får helt enkelt ringa och prata med Anna för att höra vilka dagar och tider hon har träningar. Sen även kolla med den andra tränaren vilka förutsättningar det finns där. Utifrån det ta ett beslut. Låter ju alla tiders :)
 
Nu ska jag pallra mig till stallet för att mocka skit, sen hem och duscha och ta med mig prinsessan till veterinären.
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0