Andra

Riktigt segt har det varit inatt men det brukar det alltid va för mig andra jobb natten. Nu är det bara två nätter kvar och sen är det helg :) Eftersom jobbet har dragit igång och allt med det så betyder det att jag har fullt upp i helgen. Skräll !!
 
Igår var jag och Z ute på en skogs tur på kvällen och han skötte sig allt annat än bra. Idag ska han få longeras så han kanske kan va "snällare" i skogen imorgon. På fredag (om banan är ledig) ska jag rida dressyr med fokus på dom "läxorna" jag fick från Anna. På lördag ska jag ev löshoppa han och S mellan allt chaufförs jobb och söndagen får vi se vart vi hamnar.
 
Igår när vi var i skogen var han inte sitt vanliga lugna jag utan var tittig för det mesta. Vet inte för att det var att jag hade spö med mig, att det börja skymma lite eller om han bara va allmänt knäpp. Vill inte ha några såna tendenser från hans sida. Som straff fick han gå skänkelvikning över hela vägen en bra bit hemåt :) Han kändes ganska fin men tar inte riktigt skänklarna i sidled. Hmm nåja tills nästa år kanske han gör det iaf ;)
 
Nu ska jag ta mig nåt att äta då jag precis gått upp. Sen är det full fart mot stallet så jag kanske kommer hem lite tidigare än jag gjorde igår kväll.
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0