Aj aj

Mamma och jag var upp till stallet på fm innan hoppningarna drog igång på SVT Play för att fixa iordning stallet så jag bara skulle kunna rida ikväll. Väl däruppe lyckades jag bli stucken av en geting :( Gjorde ganska ont måste jag säga och nu är utsidan på foten svullen och det värker. Hoppas bara jag klarar av att rida ikväll och att det är bättre tills imorgon. Det sjuka är att från början såg man att det var "nåt" som stuckit mig men nu har det märket försvunnit. Efter en stund slutade det värka och börja klia lite istället. Men nu värker det hela tiden och är svullet. Va gör man åt det här då när det inte syns nåt förutom svullnad ?
 
Otäckast idag är iaf att mamma hade fått en fästing som satt fast mellan tårna och pappa fick inte bort hela så det blir nog ett besök hos doktorn för henne imorgon :(
 
 
// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0