Ujujuj

Jösses vad mycket saker man hittar på nätet som man skulle kunna tänka sig. Just för tillfället har mitt fokus legat i att hitta nya ridstövlar. Jag är en sån person som vill ha vardagsgrejer och fingrejer. Fingrejerna ska bara användas till tävling och ev träning. Har ju lixom ett par tyglar som har legat hela sommaren som jag inte använt än. Just bara för att det tillhör kategorin fingrejer ;)

Eftersom mina stallskor pajjat får jag numera rida i mina stövlar som var tänkt från början till enbart träning och tävling. Ska det hålla på såhär kommer dom inte va spec vackra länge till. Iofs är dom skitfula från början men jag är tyvär inte gjord av pengar. Eller pappa är inte ;) haha.

Har hittat några stövlar som jag tycker verkar helt okey.


Treadstone Dress heter dom och verkar va väldans billiga. Man får ju va man betalar för men eftersom jag är extremt fattig och inte född med silversked i munnen så får jag ta det billigaste jag kan hitta.
Dock är ju problemet mina vader som aldrig får plats i ett par stövlar :/ Dom jag har nu går det skit bra med men det måste va ordentligt resår därbak annars är det kört. Dom här finns på stallstugan i Örebro och jag funderar på nästa vecka när jag ska in till Hööks och köpa jackorna om jag inte ska sväng ut dit och se om dom finns hemma så jag kan prova ett par. Har dessvärre inte en krona att handla för men prova kostar ju lixom inte :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0