Tappsko :(

Dumma dumma häst kunde han inte knipit åt med tårna en dag till ;)
Bästa Kristina skulle ta in pålle för han inte skulle bli så blöt tills jag skulle rida. När jag väl kommer ut får jag se att han tappat en dojja. Så det var bara att traska tillbaka med han ut i hagen igen. Jävla tur att hovis kommer imöra :) Föresten blir det hovslagare*2 imorgon då även Santoz ska få sig en omgång. Dock inte av samma hovslagare som Z och inte samma tid heller för den delen. Hoppas bara Z inte ömmar i fötterna efter hovis imorgon för då kan vi ta en lugn ridtur och bara mjuka lite.

Har ridit Z två ggr nu i nya stallet och det verkar funka bra. I lördags blev det en tur på banan och till min förvåning kändes han super fin :D Elinor har ju mestadels ridit i skogen men hon måste gjort ett väldans bra jobb där iaf ;) Igår kväll blev det en klättringsrunda efter att jag va klar på träningen och idag en oplanerad vila :/
Imorgon är det en ny dag och förhoppningsvis en bra ridtur på banan :)

Nu sitter jag i godan ro och laddar upp inför träningen ikväll. Har sjukt ont i vaderna efter gårdagens pass så jag vill inte ens tänka på hur jag kommer känna mig imorgon när jag vaknar :( Va ju hel pajj efter förra veckans måndags pass och det blir väl inte bättre ikväll :S Jaja är det så att det inte känns bra är det ju bara kliva av. Tanken är ju inte att man ska förstöra sig själv med träningen. Men så länge jag klarar av att stå så kör jag järnet ;)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0