Styrelsemöte

Igår kväll hade vi styrelsemöte vilket gick väldans fort eftersom jag och Anki hade bråttom hem till tvn ;)

Klubbjackor:
Jag kommer skicka ut en blänkare på fejjan till dom som finns på KRT´s sida om en ny beställning av jackor. Några har pratat med mig redan om att dom vill ha men det kanske finns fler ? Om du läser det här och är medlem hos oss (eller du kanske vill bli ;)) så hör av dig till mig om du är intresserad av jacka.

Klubbtävling:
Vi kommer ha våran årliga klubbtävling där KM går av stapeln (16?) oktober. Datumet inte riktigt spikat till hundra än men nästan :)

Valsverket:
Vi pratade även lite om att det går trögt att få ihop folk som vill jobba på valsverket. Dom två gångerna jag varit med och jobbat har det varit skit roligt verkligen. Pengarna vi tjänar går ju tillbaka till klubben och vi kan göra en massa roligt för våra medlemmar. Vilka uppskattade inte Strömsholmsresan ? Gratis keps och mössa ? mm mm. Kan inte vara så svårt att ställa upp en kväll för en god sak ?


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jessie

Vad är det för klubb? Man kanske ska gå med.. (A) :)

2011-09-08 @ 12:14:17
Postat av: Märi

Karlskoga Ryttarteam :) Klart du ska gå med :D

2011-09-08 @ 21:10:52
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0