Storm ?

Fy satan vad det blåser ute :( Jag har absolut ingen lust att va ute och ridningen sen kommer bli spännande. Kommer va på banan idag eftersom jag inte vågar ge mig ut i skogen.

Morgonen spenderades i stallet för att hålla hovis sällskap eftersom Karl skulle skos och Kristina hade möte i Örebro. Mockade åt Z och Karl medans jag väntade på att hovis skulle bli klar. Idag är första dan som tjejen kommer till Jojje så hans box lämnade jag omockad ;) Z fick även ny torv inlagd och så fixade jag hans mathinkar innan jag begav mig hemåt. Kvar att göra är alltså hö, vatten och ridning.

Tog precis en liten paus i mitt potatis skalande så jag ska väl fortsätta med det och sen ta en liten macka. Jag blev nämligen uppringd av Uniflex för en timme sen och jag ska på intervju hos dom kl 15.00 idag. Wish me luck :)

Så det blir ingen ridning förän i em för min del. Kristina och Karl håller mig sällskap på banan och jag antar att Jojje kommer ridas i den vevan oxå. Förhoppningsvis åker pappa upp till Dammängen och skruvar ner vatten koppen som är kvar där efter att vi käkat. Då har jag fått bort alla mina grejer därifrån :)

Ingen träning ikväll utan jag laddar inför morgondagen med step på kvällen.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0