Söndag

Dagen började med utsläpp av pållar. AnnMarie kom ut och hjälpte till och för första gången i sitt liv har hon lett två hästar samtidigt :) Inte illa pinkat. Hon va tydligen livrädd under tiden men det var inget som märktes. Hon klara det där galant iaf :)

Sen fixade jag stallet och mockade även åt Karl (fjäsk för Kristina så hon rider Jojje åt mig så mycket som möjligt ;)) innan jag begav mig av hemåt för att fixa mackor mm. Bar av mot karlberg för att plocka upp Seija och sen vidare mot Enebäck. Lastningen av Parre gick kalas bra både dit och hem. Hann även med att hälsa på mitt älskade gryn oxå och gud vad jag längtar tills han kommer till Labbsand :) Han är oerhört saknad <3

Tävlingen var riktigt försenad (DÅLIGT!!) men ekipaget skötte sig och fick med en snygg CR rosett hem till samlingen :)

Nu har jag varit i stallet och plockat in pållarna och gett dom kvällsmat. Varit ute med Sessan på kvällspinken så nu ska jag inte göra många knop mer ikväll. Dessvärre blev det ingen träning för mig idag då vi kom hem så sent från tävlingen och jag satt och käkade när klockan var 17.15 :/ Vill äta minst en timme innan jag ska träna för att det inte ska bli nåt skit. Hade det varit torsdags träningen hade det inte spelat så stor roll. Men step/styrka i 90 min är inget att leka med...


Skänker en tanke och en STOR kram till Ida och hoppas du så snart som möjligt är tillbaka på hästryggen.


// Märi<3


Kommentarer
Postat av: AnnMarie

Ha ha...ja.. jag var lite svett när vi väl släppt hästarna i hagen. Hoppas det går lika bra nästa gång. Enligt Maja så ska man gå sist i ledet med Totte för då går han på bättre, får testa det vid nästa tillfälle.

2011-09-12 @ 02:13:23
Postat av: Märi

Ja vi får prova det nästa gång ;)

2011-09-12 @ 08:49:49
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0