Snygga killar

Upp imorse och iväg till stallet för att släppa ut pållar. Fick sällskap av Ann-Marie (stavning?) som ville va med och ta ut så hon lär känna hästarna lite bättre. Hon kommer även hjälpa till imorgon bitti. Sen traskade jag, Z och Siri upp till Dammängen för hovis skulle komma kl 9. Blev färdig där strax efter 10 och då var det bara att stressa på mot stallet igen för jag skulle va på möte på Af kl 11. Bara slänga in Siri hemma och byta om, så jag blev nån minut sen men jag fick inte komma in på en gång så det var ju lugnt. Vidare hemåt efter mötet och äta frukost :) för att sen hoppa i stall kläderna och åka tillbaka till stallet. Hade tänkt mig en ridtur men klockan drog iväg så det hanns inte med. Hade ju ett stall till att passa med en hovis. Santoz skulle nämligen få sina fossingar verkade för andra gången i sitt liv. Lite stökig var han men han är ju bara bebis än :P

Nu har jag anlänt hemma och ska fixa lite krubb och sen tillbaka till stallet för tredje gången idag då det vankas en ridtur OM inte regnet hinner komma. Annars får vi ta nya tag imorgon. Då har jag ingen tid att passa förän vid 16 då min moster kommer. Pållarna ska ju iofs ut imöra bitti men det räknas lixom inte :)

Ikväll är det ingen träning utan jag ska enbart duscha och mysa ner mig under täcket i godan ro och hoppas på att min träningsvärk har gått över tills imöra :P

Fick även träffa Linnéa, Kevin och lilla Freja idag då dom kom ut till stallet och var sociala :)


// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0