Ont

-0.8kg

Förra veckan tränade jag endast 1 dag, åt tacos, godis mm och lyckades gå ner mer än vad jag gjorde veckan innan när jag tränade 4 dagar. Visserligen åt jag lite poppisar den veckan men jag anser själv att jag ätit mer onyttigt denna vecka. Hmm jaja. Jag tror stenhårt på att man ska vila sig i form. Precis som Karl gör ;)

Denna veckan är risken stor att det inte blir nån träning alls. Dels för att ryggen inte är bra (jag har fortfarande inte ringt till nån) och även för att jag börjar bli sjuk. Fryser och är jätte trött. Känner mig super varm och allmänt hängig. Ryggvärken blev inte direkt bättre heller då jag for av pålle igår i skogen... :( Var dock åter uppe i sadeln lika fort som jag kom av och vi fortsatte vår ritt. Idag klättrade jag upp igen men aj vad ont det gjorde. Z var ju tvngen att nita får en fågeljävel idag som flög upp från nåt dike och det högg till igen i ryggen. Imorgon måste jag ringa om en tid. Så är det bara...

Sessan åkte igår kväll så nu blir det mer tid med Alfonz. Han är iaf glad för det :)

Imorgon ska jag infinna mig i Dammängen halv 8 för en färd åt Karlstad, sen till Hjo fram och tillbaka. På kvällen är det möte inne på distriktet som vi ska iväg på så det är fullt upp. På onsdag kommer hovis till Jojje och på torsdag kommer det en ny tjej och ska prova honom så får vi se om jag kan få två till honom som är mitt mål.

Nu ska jag lägga mig och läsa en stund innan det är dags att sova. Klockan ringer tidigt imorgon då jag måste hinna fixa åt Z innan jag drar till Anki. Tror min rygg uppskattar lite ridledigt imorgon ;)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Duuktig du är gumman!! ;) När du tränar så får du muskler och mer vatten i kroppen och det väger mer, alltså går du inte ner då, inte i början ;) Puss

2011-09-22 @ 20:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0