Ny vecka

-0,2kg

Har ju börjat träna 4 dagar/vecka och hoppas på att det ska ge nåt resultat. Dessvärre hade det bara blivit -0.2kg på en vecka :/ Har iofs inte varit alltför bra med maten men jag har tränat flitigt tycker jag. Nåväl bara kämpa vidare.

Idag blir det en tur till stallet i vanlig ordning. Ska bara försöka hitta nåt att stoppa i magen först så ger jag mig iväg sen. Finns massa grejer att fixa med där borta och jag behöver få ordning på en del inför morgondagen då dom kommer och ska rida Jojje. Hoppas det går bra för dom och att han sköter sig bra :)

Åker även in på fredag och köper jackorna till KRT så jag vill veta storlek och antal senast torsdag.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0