Måndag

+1,4kg

Då var det måndag igen och ytterligare en skit vecka har passerat. Tycker inte riktigt jag har koll på saker och jag bara skjuter allt framför mig hela tiden. Säger till mig själv varje dag att jag måste ta tag i det ena och det andra men det händer ingenting. Letar fortfarande efter orken, viljan och motivationen...

Blev ingen träning överhuvudtaget förra veckan då ryggen inte vill va med. Va till kiropraktorn i fredags och jag ska dit igen imorgon. Hoppas det kan kännas lite bättre och att jag kommer igång med träning och ridning igen.

Har satt ut ny annons på J och det är en tjej som svarat. Hoppas verkligen att hon vill börja rida så minskar det lite mer på kostnader för min del. Usch det kommer bli riktigt tufft med tre hästar och inget jobb. Men samtidigt verkar det va svårt att sälja nu oxå så man sitter lite knivigt till.

Ang jobb har jag sökt en massa och fått svar på några. Men långt ifrån alla har svarat så man vet varken bu eller bä. Ska försöka ringa idag och se vad dom har att säga...

Har iaf mailat och bokat plats på loppisen på lördag så får man hoppas man kan få nåt sålt där. Måste återigen kolla igenom allt och se om jag kan hitta mer grejer. Tvätta och snygga till sakerna så det är nån ordning på det iaf.

Ska försöka stolpa upp lite i hagen under veckan och även dra mer tråd så vi får dubbelt i vinterhagen som dom ska gå i. Det gamla höet som låg där är ju iaf ute nu (tack mamma och pappa).

Nej göra lite nytta och försöka ringa runt lite. Är sugen på att åka in till Örebro men tror inte jag orkar... Usch ;(


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0